Overlijden

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderWijziging woonsituatie Is er iemand overleden?

Overlijden

Is er iemand overleden? En is er sprake van een medehuurder? Hier leest u wat u dan doen moet.

Als iemand overlijdt moeten er veel administratieve zaken worden geregeld. Hierbij hoort ook het aanpassen van de huurovereenkomst. Bij het invullen van het formulier vragen wij u een kopie van de overlijdensakte te uploaden.

Aanpassing huurovereenkomst na overlijden van uw partner
Als één van de twee huurders van een woning overlijdt, blijft de andere huurder alle rechten en plichten houden. Geef altijd aan ons door als er iets in uw situatie verandert. U kunt ons dat laten weten met het formulier overlijden van partner. Wij zorgen dan dat de huurovereenkomst wordt aangepast.