Garages, parkeerplaatsen en bergingen

U bevindt zich hier: HomeIk wil huren of kopenGarages, parkeerplaatsen en bergingen

Garages, parkeerplaatsen en bergingen

Wilt u graag een garage huren, omdat u een motor bezit of uw auto veilig wilt stallen? Of wilt u spullen opslaan? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Op deze pagina leest u alle informatie hierover.

Garages te huur
Bekijk hier welke garages op dit moment te huur zijn.

Garage, parkeerplaats of berging huren
Staat u al ingeschreven bij www.huiswaarts.nu dan hoeft u niks meer te doen. U kunt u met uw inschrijving reageren op de beschikbare garages, parkeerplaatsen of bergingen op deze website.
Staat u niet ingeschreven en bent u alleen op zoek naar een garage, parkeerplaats of berging? Ga dan naar www.rooftrack.nl. Inschrijving is gratis en u kunt alleen reageren op onze garages, parkeerplaatsen, bergingen en vrije sector woningen.

Servicekosten
Sommige garages beschikken over verlichting. In dat geval, vermelden we dit in de advertentie. Hiervoor betaalt u maandelijks een kleine vergoeding aan servicekosten.

Als u heeft gereageerd, wat gebeurt er dan?
Als u de eerste kandidaat bent, ontvangt u van ons een e-mail met een een officiële aanbieding. Hierin staan alle gegevens zoals huurprijs, afmeting en ligging genoemd. Daarnaast ontvangt u een reactieformulier. Dit formulier moet u op tijd aan ons terugsturen. Met dit formulier accepteert of weigert u de garage, parkeerplaats of berging. Na ontvangst van het formulier krijgt u van ons een uitnodiging voor het ondertekenen van de huurovereenkomst.

Ondertekenen van de huurovereenkomst
Dit vindt altijd plaats in ons kantoor aan het Olympiaplein 26 in Wageningen. Bij het aangaan van de huurovereenkomst betaalt u de eerste maand huur. Dit bedrag kunt u bij ons pinnen. Daarna wordt de huur maandelijks automatisch afgeschreven op de eerste dag van de maand. U geeft ons hiervoor toestemming door het ondertekenen van het reactieformulier.

Algemene huurvoorwaarden
Ook voor onze garages, bergingen en parkeerplaatsen hebben wij algemene huurvoorwaarden.