Huurwoning

U bevindt zich hier: HomeIk wil huren of kopen Wilt u een woning bij ons huren?

Huurwoning

U kunt bij ons woningen huren in de sociale huursector en in de vrije huursector.

Sociale huursector
De sociale huursector is bestemt voor mensen met een lager inkomen. De maximale huurprijs bedraagt € 710,68 per maand. Om sociale huurwoningen betaalbaar te houden voor mensen met een lager inkomen, gelden er inkomenseisen. De inkomenseisen verschillen per woning en zijn afhankelijk van uw huishoudsamenstelling. Neem contact op met de afdeling Verhuur van de Woningstichting om uw woonmogelijkheden te bespreken.

Reageren op een sociale huurwoning via huiswaarts.nu
Ga vandaag nog naar de website www.huiswaarts.nu om u in te schrijven als woningzoekende. Via uw inschrijving kunt u reageren op ons sociale huurwoningaanbod. Per woning zijn afwijkende inkomenseisen van toepassing. De inkomenseisen staan bij de advertentie vermeldt. Kijk hier welke woningen we op dit moment in ons aanbod hebben.

Vrije huursector
Een vrije sectorwoning is een woning met een huurprijs boven € 710,68 per maand. Om in aanmerking te komen voor een vrije sectorwoning moet uw (gezamenlijk) belastbaar jaarinkomen minimaal voldoen aan de in de advertentie gestelde voorwaarden.

Reageren op een vrije sectorhuurwoning
Is uw inkomen te hoog om in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning? Neem dan vandaag nog contact op met de afdeling Vrije Sector van de Woningstichting via het telefoonnummer 0800 - 0317 (keuze 3) of per e-mail naar vrijesector@dewoningstichting.nl. En maak een afspraak om uw huurmogelijkheden in de Vrije Sector te bespreken. Wij staan u graag te woord.