Seniorenwoningen

U bevindt zich hier: HomeIk wil huren of kopenWilt u een woning bij ons huren? Seniorenwoningen

Seniorenwoningen

Wij verhuren woningen met extra gemaksvoorzieningen voor senioren.

Deze woningen noemen wij seniorenwoningen
Seniorenwoningen zijn woningen die geschikt zijn (gemaakt) voor mensen van 65 jaar en ouder. Meestal zijn de woningen voorzien van extra aanpassingen zoals beugels aan de muur of een lift in het gebouw. Soms hebben seniorenwoningen aanvullende voorzieningen in de vorm van een huismeester, activiteiten, gemeenschappelijke ruimten en aansluiting op een alarminstallatie en dergelijke.

Toewijzing
Deze woningen worden toegewezen aan woningzoekenden die 65 jaar of ouder zijn. Verder gelden de gebruikelijke regels voor toewijzing van een sociale huurwoning.

Dit zijn onze seniorenwoningen

• Akeleihof 60 - 178
  • Asterstraat 1 - 7, 141 - 147, 237 - 243
  • De Bleijk 49 - 63
  • Brakelseweg 2 - 244
  • Delpad 2, 16, 18, 32, 34 en 48
  • Otto van Gelreweg 18 - 60
  • Haverlanden 141 - 157
  • Harnjeshof 1 - 47 (even en oneven)
  • Kennedyweg 78 - 86
  • Olympiaplein 14 - 78 (even en oneven)
  • Pomona 2 - 8, 98 - 157
  • Rooseveltweg 202 - 344 en 412 - 456
  • Rooseveltweg 209 - 243, 253 - 299, 309 - 367
  • Schaepmanstraat 2 - 14C
  • Veerstraat 9 - 19

Ouderenproject
Woont u in een eengezinswoning of groot appartement van ons, bent u 65 jaar of ouder en wilt u graag langer zelfstandig en comfortabel wonen? Dan is het ouderenproject iets voor u. Met dit project bieden we u de mogelijkheid om te verhuizen naar een kleinere gelijkvloerse woning met één of meerdere slaapkamers in Wageningen. Met behoudt van uw huidige huurprijs (minimaal € 424,44 exclusief servicekosten). Wit u meedoen met het project? Schrijf u dan in bij www.huiswaarts.nu. en neem contact op met ouderenmakelaar Jacqueline Annema via onderstaande gegevens. Dan kunt u een jaar lang met voorrang reageren op woningen met het label ouderenproject.
Meer info over het ouderenproject en de voorwaarden vindt u in de ouderproject folder.