Woonconsulenten en buurtbeheerders

U bevindt zich hier: HomeMijn buurt Woonconsulenten en buurtbeheerders

Woonconsulenten en buurtbeheerders

Elke buurt heeft een woonconsulent en een buurtbeheerder. Samen zijn zij verantwoordelijk voor de leefbaarheid in hun buurt.

De woonconsulenten staan voor u klaar als het gaat om buurtbeheer, leefbaarheid, veiligheid, overlast en sociale begeleiding bij grote projecten. Zij onderhouden contact met de huurders in de buurt en overleggen regelmatig met bewonerscommissies.

De buurtbeheerder houdt zich bezig met het schoon, heel en veilig houden van de algemene ruimtes bij woongebouwen. Bij eengezinswoningen ligt het accent op de achterpaden en tuinen. Daarnaast houdt hij zich bezig met het oplossen van overlast en het aanspreken van bewoners op ongewenst gedrag.

Wijk indeling en contactgegevens

In dit schema ziet u welke woonconsulent en buurtbeheerder actief zijn in uw buurt. Hieronder ziet u de contactgegevens.

Daarnaast hebben de woonconsulenten elke dag een telefonisch spreekuur van 9.00 tot 10.00 uur via telefoonnummer 0800 - 0317 keuzeoptie 4.

Woonconsulent Buurtbeheerder
Jacqueline Annema, tijdelijke vervangen door