Vanaf nu gaat Aannemer Kranen verder als Hagemans Vastgoedonderhoudsbedrijf

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2024Vanaf nu gaat Aannemer Kranen verder als Hagemans Vastgoedonderhoudsbedrijf

Vanaf nu gaat Aannemer Kranen verder als Hagemans Vastgoedonderhoudsbedrijf

07 mei 2024

Aannemer Kranen leverde jarenlang goed onderhoud voor de Woningstichting. Vanaf nu gaan de collega's van Kranen verder onder de vlag van Hagemans.

Kranen wordt Hagemans

Hoewel de naam verandert, blijven de vertrouwde vakmensen van Aannemer Kranen ongewijzigd. Zij zetten hun werk voort onder de vlag van Hagemans, met dezelfde toewijding en expertise waar bewoners op kunnen vertrouwen.

Vanaf deze week zullen bewoners van de Woningstichting de naam Hagemans steeds meer zien opduiken in hun buurt. De vakmensen hebben werkkleding en legitimatiepasjes van Hagemans. Ook krijgen de wagens geleidelijk aan Hagemans bestickering.