Samenwerkingsovereenkomst met Participatiecommissie verlengd

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2024Samenwerkingsovereenkomst met Participatiecommissie verlengd

Samenwerkingsovereenkomst met Participatiecommissie verlengd

24 april 2024

De Woningstichting vindt het belangrijk dat de inspraak van huurders goed is geregeld. Daarom werkt zij samen met de Participatiecommissie.

Samenwerkingsovereenkomst met Participatiecommissie met 3 jaar verlengd

Deze commissie bestaat uit een groep van 6 huurders en organiseert de inspraak van huurders. De commissie geeft zelf geen adviezen aan de Woningstichting, maar betrekt huurders in de besluitvorming en het beleid van de Woningstichting.

Participatiecommissie als vaste gesprekspartner
De Participatiecommissie is een vaste gesprekspartner voor de Woningstichting over beleidsmatige onderwerpen. De samenwerkingsovereenkomst liep af en daarom is er opnieuw getekend voor drie jaar.

Meer informatie over de Participatiecommissie kunt u lezen op: Participatiecommissie