Ecovallei BV

U bevindt zich hier: HomeOver ons Ecovallei BV

Ecovallei BV

Ecovallei BV in Wageningen, opgericht op 25 oktober 2013, is een 100% dochteronderneming van de Woningstichting.

De belangrijkste doelen van Ecovallei zijn:

• de levering van energie en diensten aan huurders en andere klanten.
  • het realiseren van projecten die leiden tot extra besparing op energie en woonlasten.

Start
Ecovallei is haar activiteiten in augustus 2014 gestart met de levering van warmte en koude aan de huurders in het nieuwbouwproject Torckdael van de Woningstichting. De woningen in Torckdael maken gebruik van een duurzaam energiesysteem, namelijk de warmte-koude opslag (WKO).

Niet Meer Dan Anders
Klanten van Ecovallei sluiten een overeenkomst met voorwaarden voor aansluiting en levering. De prijs voor energie wordt berekend volgens de Warmtewet; voor huurders gaat dat volgens het Niet Meer Dan Anders principe (NMDA). Dit betekent dat bij een woning die aangesloten is op het warmtenet van Ecovallei, de kosten voor warmte en warm tapwater niet hoger zijn dan een identieke woning die is uitgerust met een HR-ketel.

Meer informatie?
Wilt u meer informatie over Ecovallei? Klik dan hier voor de website van Ecovallei BV.