Zelf klussen in of aan de woning (ZAV)

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderAanpassingen in of aan uw woning Zelf klussen in of aan de woning (ZAV)

Zelf klussen in of aan de woning (ZAV)

Met een aanpassing in de woning bedoelen we bijvoorbeeld het installeren van een keuken of bad of het plaatsen of verwijderen van een wand.

Klusfolders
Gaat u zelf klussen in uw woning. Lees hier onze klusfolders.

Voor een aantal aanpassingen heeft u toestemming nodig
Grote aanpassingen met hoge kosten moet u vooraf schriftelijk bij ons aanvragen. Denk hierbij aan het plaatsen van een keuken, het aanbrengen van een uitbouw of veranderen van de badkamer. Een opzichter komt bij u thuis en geeft advies over hoe u de aanpassing het beste kunt uitvoeren. Als u een aanpassing heeft gedaan en u wilt zelf graag dat onze opzichter langskomt, dan kan dat natuurlijk.
Let op: woont u in een monumentaal pand, dan is begeleiding van onze opzichter verplicht!

Toestemming aanvragen
Klussen waarvoor toestemming van ons nodig is, kunt u hier direct aanvragen met het formulier aanpassingen.
U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van uw aanvraag. Binnen vier weken hoort u van ons of u aan de werkzaamheden kunt beginnen en aan welke eisen uw aanpassing moet voldoen.

Wat moet u doen als u gaat verhuizen?
Als u toestemming heeft gekregen voor een aanpassing kan het zijn dat u een vergoeding ontvangt als u gaat verhuizen. Lees hier wat gebeurt met een aanpassing bij verhuizing.