Reparatieverzoek

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderReparatie, onderhoudsabonnement en glasverzekering Reparatieverzoek indienen

Deel deze pagina op

Reparatieverzoek

Voor bepaalde reparaties of storingen kunt u rechtstreeks een afspraak maken met onderstaande bedrijven. Andere reparatieverzoeken geeft u aan ons door.

Heeft u een spoedeisende reparatie buiten kantooruren?
Bel dan ook 0800 – 0317, u wordt dan doorverbonden naar de meldkamer.

Heeft u glasschade?

Bel dan met Centraal Beheer, telefoonnummer 0800 - 022 99 55.

Is uw riolering of dakgoot verstopt?
Bel dan met Riool Reinigings Service RRS, telefoonnummer 026 - 31 94 600. Of maak hier eenvoudig online een afspraak.

Heeft u storing aan uw verwarmingsinstallatie?
Bel dan met Kemkens Gasservice B.V., telefoonnummer 0412 - 63 05 55.

Woont u op Torckdael?
En heeft u een storing aan uw centrale verwarming? Dan kunt u contact opnemen met 4Some technisch beheer via telefoonnummer 030 - 68 69 032

Woont u in de Riemsdijkstraat? 
En heeft u een storing aan uw centrale verwarming? U kunt contact opnemen met ons via telefoonnummer 0800 - 0317.

Heeft u een ander reparatieverzoek?

  • Bel ons dan op: 0800 – 0317 (menutoets 1 – 4). Dan bekijken we samen met u wat we kunnen doen.
  • Gebruik deze link reparatieverzoek om uw melding door te geven? Let op: ook al geeft u in het formulier een voorkeur voor datum en tijd aan, u heeft daarmee geen afspraak. Wij nemen contact met u op en bekijken samen met u wat we kunnen doen.