Reparatieverzoek

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderReparatie, onderhoudsabonnement en glasverzekering Reparatieverzoek indienen

Reparatieverzoek

Let op: Vanwege de Corona-maatregelen doen we alleen nog reparaties die echt niet kunnen wachten. Wij vragen hiervoor uw begrip. Heeft u een spoedeisende reparatie? Bel ons dan via telefoonnummer 0800-0317 (menukeuze 1- 4). Voor bepaalde reparaties of storingen maakt u direct een afspraak met het bedrijf dat uw klacht kan verhelpen. Lees op deze pagina over welke reparaties het gaat en bij wie u terecht kunt.

Heeft u een spoedeisende reparatie buiten kantooruren?
Bel dan ook 0800 – 0317, u wordt dan doorverbonden naar de meldkamer.

Heeft u glasschade?

Bel dan met Centraal Beheer, telefoonnummer 0800 - 022 99 55.

Is uw riolering verstopt?
Bel dan met Van der Velden Rioleringsbeheer, telefoonnummer 024 - 37 82 072.

Heeft u storing aan uw verwarmingsinstallatie?
Bel dan met Kemkens Gasservice B.V., telefoonnummer 0412 - 63 05 55.

Woont u op Torckdael?
En heeft u een storing aan uw centrale verwarming? Dan kunt u contact opnemen met 4Some technisch beheer via telefoonnummer 030 - 68 69 032

Woont u in de Riemsdijkstraat?
En heeft u een storing aan uw centrale verwarming? U kunt contact opnemen met ons via telefoonnummer 0800 - 0317.

Heeft u een ander reparatieverzoek?
Door de Coronamaatregelen komen wij op dit moment niet bij mensen thuis voor reparatie. We pakken voorlopig alleen spoedeisende reparaties op, zoals bijvoorbeeld een gaslek of ernstige waterschade.

Wilt u uw reparatieverzoek toch melden?

• Bel ons dan op: 0800 – 0317 (menutoets 1 – 4). Dan bekijken we samen met u wat we kunnen doen.
  • Gebruik deze link reparatieverzoek om uw melding door te geven? Let op: ook al geeft u in het formulier een voorkeur voor datum en tijd aan, u heeft daarmee geen afspraak. Wij nemen contact met u op en bekijken samen met u wat we kunnen doen.