Geschillencommissie

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderVraag, compliment of klacht Geschillencommissie

Geschillencommissie

Mocht het zover komen dat u een klacht heeft waar u met ons niet uitkomt, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied en omstreken. De commissie geeft ons onafhankelijk advies over uw klacht.

De Geschillencommissie Woningcorporatie Valleigebied en omstreken (GWV) is het gezamenlijke adres voor geschillen tussen huurders en de deelnemende corporaties uit het Barneveld, Leusden, Nijkerk, Woudenberg, Baarn, Veenendaal, Ede, Rhenen, Wageningen, Naarden en Het Gooi. De commissie bestaat uit drie personen: een onafhankelijk voorzitter, een lid dat is voorgedragen door de woningcorporaties en een lid dat is voorgedragen door de huurders. De commissieleden hebben geen werkrelatie met de Woningstichting.

Wanneer kunt u bij de GWV terecht?
De commissie behandelt klachten van klanten van de woningcorporatie die zich niet correct behandeld voelen door een medewerker, niet tevreden zijn over een product of dienst of niet gekregen hebben waar ze volgens de huurovereenkomst recht op hebben.

Uw geschil kunt online melden
Beschrijf uw klacht of geschil. Uit uw melding moet blijken dat uw belangen geschaad zijn.

U kunt hier uw geschil melden.

De behandeling van uw geschil staat hier stap voor stap uitgelegd.

Meer informatie over de Geschillencommissie Woningcorporatie Valleigebied en omstreken? Bekijk hier de website.