U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderIk ben het niet eens met het het bedrag van de afrekening van mijn serivce- en/of stookkosten. Wat kan ik doen?

Bent u het niet eens met uw afrekening? Dan kunt u schriftelijk bezwaar bij ons maken. Geef in uw bezwaar aan waar u het niet mee eens bent en stuur het naar ons, via servicekosten@dewoningstichting.nl of per post naar team Finance, Antwoordnummer 102 (postzegel niet nodig), 6700 VB, Wageningen. Binnen twee weken krijgt u een reactie van ons.

Bent u het niet eens met uw afrekening? Dan kunt u schriftelijk bezwaar bij ons maken. Geef in uw bezwaar aan waar u het niet mee eens bent en stuur het naar ons, via finance@dewoningstichting.nl of per post naar team Finance, Antwoordnummer 102 (postzegel niet nodig), 6700 VB, Wageningen. Binnen twee weken krijgt u een reactie van ons.

Komen wij er samen niet uit, dan kunt u uw bezwaar doorsturen naar de Huurcommissie. Meer informatie hierover vindt u op www.huurcommissie.nl of bel naar het gratis telefoonnummer 1400 van de Rijksoverheid.

Ondanks uw bezwaar moet u wel de afrekening betalen!

Meer vragen

Alle veelgestelde vragen