Wachttijd voor uw reparatieverzoek

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2023Wachttijd voor uw reparatieverzoek

Wachttijd voor uw reparatieverzoek

15 december 2023

We merken dat we de afgelopen weken meer reparatieverzoeken dan normaal krijgen. Hierdoor loopt de wachttijd aan de telefoon én bij de aannemers op.

Digitaal kan het ook
U kunt een reparatieverzoek ook digitaal aan ons doorgeven.  Dit kan per e-mail naar reparatie@dewoningstichting.nl. Of u kunt het formulier op deze website gebruiken: Formulier Reparatieverzoek (dewoningstichting.nl).

Onze medewerkers en de betrokken aannemers zetten alle zeilen bij om u zo snel mogelijk te helpen.

Spoedreparaties hebben voorrang
Spoedreparaties (gas/water/elektra) krijgen natuurlijk voorrang; zo heeft een kapot toilet heeft bijvoorbeeld meer spoed dan een kapotte buitenlamp.

We hopen op uw begrip en verwachten begin 2024 de inhaalslag grotendeels te hebben gemaakt.