Post

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderPost

Post

De Woningstichting wilt u graag zo goed en zo snel mogelijk informeren. We werken sinds januari 2024 samen met Postex. Hiermee kunt u eenvoudig en snel kiezen of u informatie per post of per e-mail wilt ontvangen. De keuze is aan u.

U ontvangt informatie het snelst via e-mail. Wilt u dat ook? Vul dan de PTX-code hiernaast in en pas je voorkeur aan.

Hoe ziet een e-mail via Postex er uit?

Een e-mail verstuurd via Postex, ziet er anders uit. U ontvangt geen bijlage, maar kunt uw post lezen door op een link te klikken. U kunt de brief wel gemakkelijk opslaan en de link blijft minstens 12 maanden geldig. Niet alle e-mails worden via Postex verstuurd.

Bekijk een voorbeeld e-mail met betaallink

Hoe ziet een brief via Postex er uit?

Wanneer u een brief van ons op papier ontvangt, verandert er niet zo veel. Alleen de envelop ziet er anders uit. Ook is er een voorblad toegevoegd waar een code op staat. Die code kunt u hiernaast invoeren op de post digitaal te bekijken en bijvoorbeeld op te slaan. Ook kunt u met de code uw voorkeur wijzigen als u post voortaan per e-mail wilt ontvangen.