AcceptEmail

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderAcceptEmail

AcceptEmail

• Wat is AcceptEmail?

Een AcceptEmail is simpel gezegd een rekening die u ontvangt per e-mail voor uw huur. Geen gegevens meer overtikken van papier naar uw scherm, u kunt snel en gemakkelijk  gaan betalen. Het werkt veilig en is ook beter voor het milieu.

• Hoe werkt AcceptEmail?

AcceptEmail is de digitale opvolger van de papieren acceptgiro. Als u ons toestemming heeft gegeven ontvangt u met AcceptEmail een digitale acceptgiro in uw mailbox. Hierin zit een beveiligd digitaal betaalstrookje die brengt u naar de betaalpagina van AcceptEmail. Via die pagina kunt u het bedrag via iDEAL aan ons betalen. Accept Email is veilig en heel eenvoudig. Tijdens het betalen is het altijd duidelijk wie betaalt en dat het gaat naar de Woningstichting. De gekleurde status laat zien of u al betaald heeft.

Wilt u zien hoe het werkt? Bekijk het filmpje Hoe werkt AcceptEmail.

• Wanneer krijg ik een AcceptEmail?

Heeft u geen automatische incasso. Dan ontvangt u elke maand als u de huur aan de Woningstichting moet betalen (als u ons toestemming heeft gegeven) een AcceptEmail in uw mailbox.

• Kan ik een AcceptEmail doorsturen?

Ja, u kunt een AcceptEmail net als een gewone e-mail naar iemand doorsturen. Een AcceptEmail kunt u niet twee keer betalen. Als één van de twee ontvangers betaalt, staat bij beide ontvangers de status 'betaald'.

• Wat zijn de voordelen van AcceptEmail?

- U ontvangt een duidelijke, overzichtelijke e-mail met uw rekening.
    - Als u betaald, krijgt u meteen een betalingsbevestiging.
    - Het scheelt papier en dat is beter voor het milieu.

• Is AcceptEmail veilig?

Ja. Niemand kan iets doen met uw AcceptEmail. Behalve betalen. Een AcceptEmail is altijd persoonlijk gericht aan de ontvanger. Er worden géén betaalgegevens in de e-mail meegestuurd. Ook vragen we die niet. Tijdens het betalen ziet u altijd precies hoeveel u aan wie betaalt. Met iDEAL loopt de betaling altijd via uw eigen betaalrekening en in de internetbankieromgeving van uw eigen bank. Precies zoals u dat gewend bent met een elke andere internetbetaling. Voor extra veiligheid worden AcceptEmails digitaal gesigneerd. En versleutelen we de inhoud van de mail. Dit om ervoor te zorgen dat er aan de e-mail niet gemorreld kan worden.

• Hoe weet ik zeker dat de AcceptEmail van de Woningstichting is?

Je kunt een AcceptEmail van de Woningstichting aan verschillende punten herkennen:

• Het adres van de pagina begint altijd met https://transaction.accepteasy.com .
    • U komt dus eerst op de website van AcceptEmail en daarna pas op de website van uw bank.
    • De informatie in de AcceptEmail is alleen bekend bij u en de Woningstichting.
    • U ziet altijd duidelijk de logo's van de Woningstichting en AcceptEmail.