Werkzaamheden in het mini dierenpark van start

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2018 Werkzaamheden in het mini dierenpark van start

Werkzaamheden in het mini dierenpark van start

26 oktober 2018

Eindelijk is het zover: de werkzaamheden ter voorbereiding op de komst van het mini dierenpark gaan van start. Sinds afgelopen maandag staan de hekken rondom het terrein. Vanaf dat moment staat het mini dierenpark in de startblokken en wordt er hard gewerkt om het dierenpark vorm te geven!

Mini Dierenpark start bouw

De stadsboerderij aan het Spijk is dit jaar volledig gerenoveerd door de Woningstichting. De stadsboerderij wordt mini dierenpark. Vier partijen zijn betrokken bij het ontstaan van het nieuwe mini dierenpark: Stichting Mini Dierenpark Wageningen, Opella, ’s Heeren Loo en de Woningstichting. Na intensieve voorbereidingen en plannen voor het park, gaan ze nu eindelijk de uitvoerende fase in.

Mini Dierenpark en beweegtuin
Vanaf maandag 29 oktober staan de hekken om het terrein heen en wordt er hard gewerkt om het terrein klaar te maken voor de komst van het mini dierenpark. Het terrein wordt bedekt met bestrating, weide en hekwerk. In een later stadium we houten schuren toe voor het mini dierenpark. Naast het dierenpark komt er de beweegtuin die Opella voor haar cliënten gebruikt. Ook omwonenden mogen van de beweegtuin gebruik maken.