We krijgen goede cijfers met ruimte voor verbetering

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2020 We krijgen goede cijfers met ruimte voor verbetering

We krijgen goede cijfers met ruimte voor verbetering

10 april 2020

Iedere vier jaar vragen we onze huurders, de Participatiecommissie, de gemeente Wageningen en onze netwerkpartners wat ze van ons vinden. Ze beoordelen ons op onze ambities, betrouwbaarheid en transparantie.

Visitatie resultaten 2020

In 2019 hebben we tussen september en december het onderzoek – officieel heet het visitatie - laten uitvoeren door een extern onafhankelijk bureau. Uit het onderzoek blijkt dat onze huurders, de gemeente en onze netwerkpartners behoorlijk positief over ons zijn. Als cijfer krijgen we een 7,2.

Opgaven en Ambities: 7,3
We kregen een 7,3 voor onze prestaties naar Opgaven en Ambities. Onze koers van ons ondernemingsplan ‘Samen thuis in de buurt’ heeft meer de focus gelegd op de kerntaak. Wij staan voor voldoende kwalitatieve woonruimte met een betaalbare prijs voor onze primaire doelgroepen. Wij hebben de ambitie om ook in de komende jaren onze bijdragen te blijven leveren aan de maatschappelijke opgave in Wageningen, vanuit onze sterke lokale verankering en de directe band met onze huurders.

Verbeterpunten voor ons nieuwe ondernemingsplan
Wij nemen in 2020 de verbeterpunten uit het onderzoek mee bij het opstellen van ons nieuwe ondernemingsplan 2021-2024. Wij gaan de mooie en intensieve samenwerking met onze huurders, de Participatiecommissie, de gemeente en onze netwerkpartners verder vorm geven.
Wij zijn trots op wat wij in de afgelopen jaren met elkaar voor de stad Wageningen hebben mogen betekenen en weten te realiseren. Het onderzoek had niet uitgevoerd kunnen worden zonder de hulp van onze huurders, de Participatiecommissie, de gemeente en onze netwerkpartners. We bedanken hen voor de mooie cijfers en hun vertrouwen in ons.

Samen thuis in de buurt
Samen met onze huurders, de gemeente en netwerkpartners kunnen wij onze missie ‘Samen thuis in de buurt’ waarmaken! Wilt u een beeld krijgen van de resultaten van het onderzoek? Klik dan hier voor meer informatie.