The Tree of Life op Torckdael is geopend!

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2019 The Tree of Life op Torckdael is geopend!

The Tree of Life op Torckdael is geopend!

18 april 2019

Vanmiddag heeft The Tree of Life officieel haar deuren op Torckdael geopend. The Tree of Life, zoals het bedrijf heet, heeft haar intrek genomen in de ruimte op de hoek van de Rustenburg en de Veste. Het huurcontract werd een aantal maanden geleden getekend.

opening tree of life

The Tree of Life is een organisatie die mensen met een afstand tot de maatschappij de kans geeft om te re-integreren. Dat doen ze door middel van het organiseren van dagbesteding. Er zijn verschillende activiteiten mogelijk. In hun locatie in Wageningen gaan ze vooral de nadruk leggen op het aanbieden van workshops. Daarnaast kunnen omwonenden terecht voor een tosti of een kopje koffie en thee. Het doel van The tree of life is om de deelnemers, te laten integreren in de maatschappij. In Bennekom hebben ze een boerderij waar deelnemers al terecht kunnen.

Bedrijfsruimtes op Torckdael
Met de komst van The tree of life vullen de bedrijfsruimtes op Torckdael zich langzaam maar zeker. Op dit moment zijn er nog drie ruimtes beschikbaar. Wilt u daar meer over weten? Neem dan contact op met CMC Bedrijfsmakelaars via info@cmcbedrijfsmakelaars.nl of kijk op www.cmcbedrijfsmakelaars.nl.