Reparatieverzoek

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderReparatie, onderhoudsabonnement en glasverzekering Reparatieverzoek indienen

Deel deze pagina op

Reparatieverzoek

Voor bepaalde reparaties of storingen kunt u rechtstreeks een afspraak maken met onderstaande bedrijven. Andere reparatieverzoeken geeft u aan ons door.

Heeft u glasschade?
Bel dan met Centraal Beheer, telefoonnummer 0800 - 022 99 55.

Is uw riolering of dakgoot verstopt?
Bel dan met Van der Velden Rioleringsbeheer, telefoonnummer 024 - 37 82 072.

Storing aan uw verwarmingsinstallatie?
Bel dan met Kemkens Gasservice B.V., telefoonnummer 0412 - 63 05 55.

Woont u op Torckdael?
En heeft u een storing aan uw centrale verwarming? Dan kunt u contact opnemen met 4Some technisch beheer via telefoonnummer 030 - 68 69 032

Woont u in de Riemsdijkstraat? 
En heeft u een storing aan uw centrale verwarming? U kunt contact opnemen met ons via telefoonnummer 0800 - 0317.

Ander reparatieverzoek doorgeven?
Andere reparatieverzoeken geeft u als volgt aan ons door: 

  • Via deze link reparatieverzoek kunt u direct uw reparatieverzoek indienen én een voorkeursdatum en -tijd aangeven. Wij nemen contact met u op voor de definitieve datum en tijd.
  • Of bel ons op 0800 - 0317.

De afspraak voor de reparatie valt in een tijdvak van maximaal 2 uur, bijvoorbeeld tussen 8.00 en 10.00 uur. Zodat u niet een hele of halve dag hoeft vrij te maken om de reparatie te laten uitvoeren.

Heeft u een spoedeisende reparatie?
Welke reparatie is spoedeisend? Bijvoorbeeld een gaslek of als het (gevolg)schade aan de woning oplevert, zoals een ernstige waterlekkage.

Tijdens kantooruren kunt u spoedeisende reparaties rechtstreeks doorgeven aan onze medewerkers via telefoonnummer 0800 - 0317.

Buiten kantooruren geeft u spoedeisende reparaties ook door via telefoonnummer 0800 - 0317. U wordt dan doorverbonden naar de meldkamer.