Openbare vergadering voor alle huurders

U bevindt zich hier: HomeOver onsOnze agenda2018 Openbare vergadering voor alle huurders

Openbare vergadering voor alle huurders

De algemene openbare huurdersbijeenkomst is de aftrap van het jaarlijkse programma. De Agendacommissie (bestaande uit huurders) nodigt alle huurders van de Woningstichting uit voor deze bijeenkomst aanwezig. Samen zorgen we ervoor dat het prettig wonen is bij de Woningstichting

In de Agendacommissie werken huurders samen met de Woningstichting om de participatie en inbreng van huurders op de besluitvorming zo goed mogelijk te regelen. De Agendacommissie geeft geen adviezen maar probeert huurders samen te brengen en mee te laten denken over zaken die voor huurders belangrijk zijn. Er zijn vaste momenten in het jaar waar aan de bewoners advies gevraagd wordt. Zoals de jaarlijkse huurverhoging, het huurbeleid en de prestatieafspraken samen met de gemeente Wageningen. Voor al deze thema’s worden bewoners uitgenodigd zich te laten horen.

Tijdens de openbare vergadering bespreken we welke thema's we dit jaar oppakken samen te bespreken.

• Startdatum: maandag 5 februari 2018
  • Locatie: Kantoor de Woningstichting Olympiaplein 26, Wageningen