Onderzoek naar woonwensen gestart!

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2017 Onderzoek naar woonwensen gestart!

Onderzoek naar woonwensen gestart!

10 maart 2017

De vragenlijst van het onderzoek naar uw woonwensen is nu on-line. Vul hem in en maak kans om een dinerbon (twv € 50)

onderzoek

Wij onderzoeken de woonwensen van (toekomstige) inwoners van Wageningen. We nodigen huurders én niet huurders uit om een vragenlijst in te vullen. De vragen gaan onder andere over het soort woningen waar mensen behoefte aan hebben, de waardering voor de buurten, duurzaamheid en participatie in de buurt.

De vragenlijsten
Bent u al huurder van de Woningstichting? Klik dan op onderstaande link: https://nl.surveymonkey.com/r/IkWoonInWageningen.

Bent u (nog) geen huurder van de Woningstichting? Vul dan de vragenlijst in met deze link: https://nl.surveymonkey.com/r/WonenInWageningen.

Doe mee en maak kans op een dinerbon van € 50,-! Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 10 minuten.

Wat doen we met de resultaten?
De resultaten gebruiken we om onze (toekomstige) woningen aan te laten sluiten bij de woonwensen van u als inwoner van de stad. Na het verwerken van de resultaten gaan we de buurten in. We organiseren op verschillende plekken informatiebijeenkomsten om de resultaten en onze conclusies met inwoners van Wageningen te bespreken. Hiermee halen we nog meer informatie op en kunnen wij onze woningen nog beter geschikt maken voor onze huurders.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.