Klanten geven ons gemiddeld een 7,8!

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2023 Klanten geven ons gemiddeld een 7,8!

Deel deze pagina op

Klanten geven ons gemiddeld een 7,8!

04 april 2023

KWH-metingen 2022/2023 Met trots kunnen we zeggen dat we begin 2023 opnieuw het keurmerk KWH-Huurlabel behaalden met een 7,8 als gemiddelde. Ons KWH-Huurlabel is verlengd tot maart 2025.

KWH 2022

Goede dienstverlening, een 7,8!
Het is voor ons belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom onderzoeken we constant wat we goed doen, maar vooral ook wat volgens u beter kan. KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, doet het onderzoek. We zien goede dienstverlening en kwaliteit als een continu verbeterproces waarin de klant centraal staat. Ondanks dat we in maart 2022 te maken kregen met een datalek en we tot na de zomer minder goed bereikbaar waren, scoorden we ruim voldoende om het KWH-Huurlabel te behouden. Hiermee daarmee is de Woningstichting een gecertificeerde woningcorporatie. Hier zijn we erg blij mee, we zijn trots op dit resultaat en bedanken de huurders voor hun medewerking aan deze meting.

Onze cijfers van 2022

Onderstaand de gemeten onderwerpen en het cijfer dat we behaalde.

Algemene waardering            7,0

Nieuwe huurders                    7,7

Vertrokken huurders              8,1

Reparaties                              8,0

Onderhoud                             7,5


Doen we het goed?
Betekent dit dat we niets meer hoeven te doen? Nee. KWH onderzoekt regelmatig of onze huurders tevreden zijn en of wij het keurmerk nog verdienen. Met de resultaten uit het onderzoek zien we wat we goed doen en wat er beter kan in onze dienstverlening. Bent u ergens ontevreden over? Blijf er niet mee zitten, maar laat het ons weten. Zo kunnen wij onze dienstverlening verder blijven verbeteren.

Onderzoek per e-mail of telefoon
De KWH onderzoeken gaan steeds meer digitaal, per E-mail. Het is voor ons dus belangrijk om uw e-mailadres te registreren. KWH kan u dan vragenlijsten mailen en kunt u uw mening geven over de kwaliteit van de dienstverlening. Het KWH neemt contact met u op  als u  contact heeft gehad met de Woningstichting, bijvoorbeeld als u net bent verhuist of een reparatie liet uitvoeren. Ook kunt u worden gebeld door KWH of DESAN, zij geven altijd duidelijk aan wie ze zijn en waarvoor ze bellen. Zij bellen op werkdagen van 17.30 tot 21.00 uur.

Werkt u mee?
Het is aan u of u wilt meewerken aan een onderzoek, u bent dit niet verplicht. Wij hopen natuurlijk dat zoveel mogelijk huurders meedoen aan het onderzoek. Zodat we een beter beeld krijgen van onze dienstverlening en waar nodig kunnen verbeteren.