Jaarverslag 2019

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2020 Jaarverslag 2019

Jaarverslag 2019

08 juli 2020

Inmiddels zitten we al over de helft van 2020, maar toch blikken we graag nog even terug op 2019. Want we zijn ben trots op wat we samen met onze huurders, de gemeente Wageningen en al onze andere samenwerkingspartners hebben bereikt in 2019. Wij vinden het belangrijk dat we onze huurders een fijn thuis kunnen bieden. Want het hebben van een ‘eigen plekje’ is heel belangrijk. En daar hebben we ons in 2019 dan ook met volle enthousiasme voor ingezet.

jaarverslag 2019

In ons jaarverslag 2019 leest u wat wij samen met elkaar bereikten op het gebied van Betaalbaarheid en beschikbaarheid, Leefbaarheid en participatie, Wonen, zorg en welzijn, Duurzaamheid en met ons Vastgoed. U leest in ons jaarverslag ook het verslag van onze Participatiecommissie over haar activiteiten in 2019.

Samen thuis in de buurt

Wij zetten ons dagelijks in om bij te dragen aan de volkshuisvestelijke opgave in Wageningen. Dat deden we in 2019, dat doen we in 2020 en wij zorgen er met onze plannen voor dat we dit ook in de toekomst kunnen blijven doen.

Want de opgaven waar we voor staan zijn groot; op het gebied van betaalbaarheid en beschikbaarheid, maar bijvoorbeeld ook op het gebied van kwaliteit en duurzaamheid. Wij moeten verstandige en duurzame keuzes maken. Daarom vinden we het zo belangrijk om er samen voor te zorgen dat we nu en in de toekomst iedereen een thuis in de buurt kunnen bieden.