Flats Margrietplantsoen – Van Uvenweg in de stempels

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2017 Flats Margrietplantsoen – Van Uvenweg in de stempels

Flats Margrietplantsoen – Van Uvenweg in de stempels

02 november 2017

De afgelopen twee jaar heeft de Woningstichting onderzoek laten uitvoeren naar de constructie van de doorgestorte galerij- en balkonvloeren van diverse flats. Bij enkele flats blijkt dat ze ondersteund moeten worden. Een veilige woonsituatie staat bij ons voorop daarom plaatsen we stempels/stutten.

stempels van Uvenweg

Tijdelijke ondersteuning door stempels/stutten
Op advies van de constructeur gaan we de balkonvloeren van de flats Van Uvenweg - Margrietplantsoen tijdelijk verstevigen met stempels/stutten. Hiermee zorgen we dat de balkons bij dagelijks gebruik én bij zware belasting veilig blijven. De aannemer start op woensdag 1 november met het plaatsen van de stempels. Ze blijven ongeveer 6 maanden tot een jaar staan, tot de onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden. We gaan het onderhoud nu voorbereiden zodat we de werkzaamheden in de tweede helft van 2018 kunnen uitvoeren.

Bewoners geïnformeerd
We hebben onze bewoners per brief geïnformeerd over de situatie en de maatregelen die we nemen. Ook is er een inloopspreekuur waar bewoners met vragen terecht kunnen. Natuurlijk zijn we ook regelmatig in de buurt en kunnen bewoners altijd hun vragen stellen aan onze medewerkers.