Hospice Wageningen-Renkum

U bevindt zich hier: HomeWij doenMaatschappelijkHospice Wageningen-Renkum

Hospice Wageningen-Renkum

Hospice Wageningen-Renkum biedt zorg aan mensen die niet lang meer te leven hebben. In een huiselijke omgeving bieden zij hen de mogelijkheid om samen met familie en vrienden in alle rust afscheid te nemen van het leven.

Hospice

Hospice Wageningen-Renkum bestaat sinds september 2010. Een bijzonder huis gevestigd in een mooi pand in een rustige woonwijk. Wij hebben de locatie, Melkweg 1, aangepast aan de specifieke wensen van de Hospice. Er zijn nu vier gastenkamers, een woonkamer en een stiltekamer. We hebben eenmalig € 59.500 bijgedragen aan de totale verbouwingskosten.

Afscheid nemen in huiselijke omgeving
Het hospice biedt zorg aan mensen die niet lang meer te leven hebben. In een huiselijke omgeving bieden zij hen de mogelijkheid om samen met familie en vrienden in alle rust afscheid te nemen van het leven. De dagelijkse zorg is in handen van betrokken vrijwilligers en professionele verpleegkundigen. Voor de maximaal vier gasten is er alle tijd en individuele aandacht. Een helpende hand, een luisterend oor, dat zijn de kenmerken die de zorg in het hospice bijzonder maken.

Meer informatie?
Voor meer informatie ga naar de website van Hospice Wageningen-Renkum.