Bewonerscommissies

U bevindt zich hier: HomeMijn buurtZuidNudeBewonerscommissies

Bewonerscommissies

Een bewonerscommissie bestaat uit een aantal huurders van een woongebouw of buurt. De commissie overlegt met ons namens alle bewoners van de buurt.

Bewonerscommissie
Kleurrijk Nude is de bewonerscommissie die actief is in deze buurt. Zij zijn het aanspreekpunt in de buurt en vormen een link tussen onze huurders en andere instanties die actief zijn binnen de buurt. Zo zijn ze bijvoorbeeld betrokken bij de organisatie van Burendag en NL-Doet. Daarnaast houden ze u op de hoogte van nieuws gerelateerd aan de wijk door middel van hun Facebookpagina en de wijkkrant. Ook doen ze mee aan opschoonwandelingen binnen de wijk, dit om de wijk weer wat schoner te krijgen, en natuurlijk om in gesprek te komen met bewoners.

Op dit moment zijn ze ook intensief betrokken bij het project NuDeToekomst, een samenwerking tussen de gemeente Wageningen, de Woningstichting, Liander, J. Bakker vastgoedbeheer en Solidez. Dit project is erop gericht de Nude gereed te maken voor de toekomst. De commissie heeft daarbij het verzoek gekregen om hier ook input in te brengen. Iets wat zij graag willen doen, maar dan natuurlijk wel met zo veel mogelijk inbreng van de inwoners van de wijk.

Overleg bewonerscommissie
De bewonerscommissie heeft regelmatig overleg over diverse onderwerpen die de buurt en de bewoners aangaan. Wilt u graag een keer aansluiten om een idee te krijgen van de zaken die behandeld worden? Neem dan contact op met de bewonerscommissie via onderstaande contactgegevens. Ze kunnen u dan voor de volgende vergadering uitnodigen. De verslagen van deze overleggen publiceren wij op deze pagina:

Voor schriftelijk contact:
Secretariaat t.a.v. Vera Hamoen
Treubstraat 32
6702 BC Wageningen
(Acquisitie wordt niet op prijs gesteld)

E-mail: Kleurrijknude@gmail.com

Verder is in de Nude de Huurdersvereniging Aanleunwoningen Schaepmanstraat actief. De vereniging is nauw betrokken bij allerlei ontwikkelingen in het complex.