Formulier Aanvraag verzekering, abonnement

Ik ben bekend met het reglement individueel huurdersabonnement, de te betalen kosten en de wijze van betaling. Meer informatie over dit abonnement leest u in ons onderhoudsreglement.

Ik machtig de Woningstichting om onderstaande per automatische incasso van mijn rekening af te schrijven:
- maandelijks € 5,00 abonnementskosten, gelijktijdig met de huurbetaling.
- eenmalig € 25,00 inschrijf- en administratiekosten. Sluit u het abonnement af binnen een maand na uw verhuizing (datum op huurovereenkomst), dan hoeft u geen inschrijf- of administratiekosten te betalen.

Ik ben bekend met het reglement collectief huurdersabonnement, de te betalen kosten en de wijze van betaling. Meer informatie over het abonnement leest u in ons reglement collectief huurdersonderhoud.

Ik machtig de Woningstichting om de abonnementskosten van € 1,34 per maand, gelijktijdig met de huurbetaling en per automatische incasso, van mijn bankrekening af te schrijven.

Ik ben bekend met het reglement glasverzekering, de te betalen kosten en de wijze van betaling van de glasverzekering. Meer informatie hierover leest u in ons reglement glasverzekering.

Ik machtig de Woningstichting om de abonnementskosten van € 2,15 per maand, gelijktijdig met de huurbetaling en per automatische incasso, van mijn bankrekening af te schrijven.

Velden met een * zijn verplicht.

Voor de betaling hebben we uw IBANnummer nodig.

Documenten uploaden

Hier kunt u maximaal twee documenten toevoegen. Wilt u geen document toevoegen? Klik dan op de Volgende stap.

LET OP: de toe te voegen documenten mogen niet groter zijn dan 3 MB.

Persoonlijke gegevens

Vul hier uw persoonlijke gegevens in. Velden met een * zijn verplicht.

Controleer hieronder uw ingevulde gegevens.

Wilt u wijzigingen aanbrengen, klik dan op Vorige stap.
Bent u akkoord? Klik dan op Akkoord en verstuur.

Na uw akkoord ontvangt u een bevestiging per e-mail op: .

Situatieschets
Persoonlijke gegevens