Klantreis woning zoeken

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2019 Klantreis woning zoeken

Klantreis woning zoeken

02 december 2019

Hoe ervaren huurders de contactmomenten met de Woningstichting? Wat kunnen we daarvan leren? Met deze vragen willen wij onze dienstverlening steeds verder verbeteren. Daarom hebben we eerder dit jaar de klantreis ‘Een woning zoeken’ in beeld gebracht.

logo dws

Vanaf het opzeggen van de huur door de oude huurder tot aan de sleuteluitgifte aan de nieuwe huurder zijn er verschillende stappen die u als huurder en wij vanuit de Woningstichting doorlopen.
Een waardevol onderdeel van deze klantreis was het huurderspanel. Medewerkers van de Woningstichting hebben geluisterd naar de ervaringen van 12 huurders over dit proces. Hier is een schat aan inzichten en informatie uitgekomen waar wij onze dienstverlening mee hebben verbeterd. Zo gaan we de groepen bij de groepsbezichtiging vanaf volgend jaar kleiner maken. En komt de buurtbeheerder ongeveer een maand na de sleuteluitgifte kennismaken met de nieuwe huurder, om eventuele vragen te beantwoorden.

Doet u volgend jaar mee?
Volgend jaar gaan we verder met verbeteren en komt er een nieuwe klantreis. Wilt u uw ervaringen delen, laat het ons weten via communicatie@dewoningstichting.nl.