Wageninger wint Gouden Buur Award!

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2019 Wageninger wint Gouden Buur Award!

Wageninger wint Gouden Buur Award!

27 september 2019

Teun van Dreven uit Wageningen heeft de Gouden Buur Award gewonnen! Een lid van de bewonerscommissie Bovenbuurt/Laagbouw nomineerde hem. Als voorzitter van de bewonerscommissie betekent en doet hij enorm veel voor de buurt. Daarom heeft hij deze award meer dan verdiend.

Gouden Buur Award 2019

Samen met de leden van de bewonerscommissie zorgt hij voor een leuke sfeer in de wijk waar iedereen zich welkom voelt. Dat doet hij bijvoorbeeld met het (mede)organiseren van buurtfeesten of recepties. Ook bezoekt Teun alle nieuwe buurtbewoners om ze welkom te heten in de buurt. Teun legt contacten in de buurt, waarmee hij het buurtgevoel vergroot.

Gouden Buur Award
De Gouden Buur Award is in het leven geroepen om buren te belonen voor hun daden in de buurt. ‘Een goede buur houdt de buurt leefbaar en brengt gezelligheid op straat’ aldus Nextdoor, de initiatiefnemer van de Gouden Buurt Award. In totaal zijn er 300 buren genomineerd voor deze award. Daaruit is Teun van Dreven geselecteerd.

Uitreiking Award Gelderland
Vrijdag 27 september heeft Nextdoor de Gouden Buur Award Gelderland uitgereikt aan Teun van Dreven. De feestelijke bijeenkomst vond plaats bij Buurman & Buurman in Wageningen, waarbij Teun van Dreven in het zonnetje werd gezet. Tijdens burendag dit jaar wordt bekent gemaakt wie de Gouden Buur van heel Nederland is.