Voorschot stookkosten verhoogd

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2019 Voorschot stookkosten verhoogd

Voorschot stookkosten verhoogd

29 oktober 2019

Iedere maand betaalt u naast de netto huur voor uw woning een voorschotbedrag voor de stook- en servicekosten. Vanaf 1 november 2019 betaalt u een hoger voorschot. We brengen meer in rekening omdat we verwachten dat de kosten van 2019 stijgen in verband met de verhoogd energietarieven en belastingen. Alles wat u teveel betaalt ontvangt u weer terug bij de afrekening volgend jaar.

logo dws

Iedereen waarvoor dit geldt heeft daarover een brief gehad, bij de afrekening van de stook- en servicekosten van 2018. Die brief heeft u deze zomer ontvangen. Het enige wat anders is, is dat we in die brief per augustus 2019 het hogere voorschot zouden heffen. Om u tegemoet te komen hebben we dit pas per 1 november ingevoerd. U hoeft de extra voorschotten van augustus, september en oktober niet alsnog te betalen. Die worden verrekend met de afrekening volgend jaar.

We beseffen dat dit geen leuk nieuws is. Maar om u te beschermen tegen een hoge afrekening volgend jaar, verhogen we de voorschotten. We hopen die afrekening voor u financieel makkelijker te maken.

Heeft u een vraag hierover?
Neem dan contact op met de afdeling Finance. U kunt ons tijdens kantoortijden bereiken via telefoonnummer 0800 - 0317.