Vernieuwde website www.huiswaarts.nu

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2019 Vernieuwde website www.huiswaarts.nu

Vernieuwde website www.huiswaarts.nu

07 oktober 2019

Huiswaarts.nu is vernieuwd zodat we u nog beter kunnen helpen. De belangrijkste veranderingen voor u zetten we hieronder op een rijtje.

Nieuwe website Huiswaarts.nu

Inloggen met uw e-mailadres
Vanaf morgen kunt u inloggen met uw e-mailadres als gebruikersnaam en niet meer met uw registratienummer. U hoeft alleen op bevestigen te klikken als u voor de eerste keer inlogt met uw registratienummer.

Woonwensen opnieuw invullen
We konden uw woonwensen helaas niet meeverhuizen. Deze kunt u opnieuw invullen door eerst naar Mijn Pagina en dan naar Mijn Profiel te gaan. Bij het onderdeel Woonwensen vult u uw wensen in. De woningtypes die u kunt kiezen zijn veranderd. Dit komt doordat de woningcorporaties in Nederland hun gegevens meer op elkaar afgestemd hebben. U kunt ook geen soort woning meer kiezen. Dit heet nu de Doelgroep. Zoekt u dus een woning voor senioren, kies dan de doelgroep Senioren. U kunt uw woonwensen ook leeg laten. U krijgt dan alle beschikbare woningen te zien, die bij uw inkomen passen.

Voornaam invullen
Er is in uw profiel een verplicht veld bijgekomen waar u uw voornaam invult. Hiervoor moet u wel eerst inloggen en naar Mijn Gegevens en Mijn Profiel gaan. Bij het onderdeel Huishoudsamenstelling en inkomen vult u uw voornaam in en die van uw eventuele medeaanvrager en/of kinderen. De reden van het invullen van een voornaam is om dubbele inschrijvingen te voorkomen en om woningzoekenden met dezelfde achternaam niet per ongeluk te verwijderen.

Betalingen via Buckaroo
Huiswaarts.nu laat het betalen van de jaarlijks kosten aan Buckaroo. Zij kunnen de betalingen sneller en veilig verwerken. Daarnaast kunt u nu via uw bank een digitale incassomachtiging afgeven. Heeft u al een doorlopende machtiging aan huiswaarts.nu afgegeven? Dan hoeft u niets te wijzigen. Op uw rekeningafschrift ziet u de omschrijving Buckaroo Stichting Derdengelden inzake WoningNet regio Huiswaarts.

E-mails
Geen verandering op de website, maar wel noemenswaardig. De teksten van de e-mails die u van ons en van de woningcorporaties ontvangt hebben een opfrisbeurt gekregen. Ook hebben wij extra mails toegevoegd in het aanbiedingsproces, om u nog beter te informeren.

Heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum van huiswaarts.nu.