Kijkwoning Benedenbuurt officieel in gebruik

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2019 Kijkwoning Benedenbuurt officieel in gebruik

Kijkwoning Benedenbuurt officieel in gebruik

27 augustus 2019

Deze week is de kijkwoning aan de Kamperfoelielaan 40 in de Benedenbuurt officieel in gebruik genomen. De kijkwoning wordt voor tenminste acht maanden gebruikt om bewoners van de wijk te informeren over de mogelijke energietransitie in de wijk. Deze week werd de woning als eerste gebruikt voor een bijeenkomst van de werkgroep communicatie van de coöperatie Warmtenet Oost Wageningen (WOW).

Eerste vergadering kijkwoning Benedenbuurt

Deze zogenaamde kijkwoning is er in de eerste plaats voor bewoners in de wijk. Zij kunnen op vaste tijden binnenlopen met vragen en zorgen. Ook kunnen ze terecht voor Het bekijken van een aantal voorbeelden van isolatie en het gebruik van een afleverset (het systeem wat in de woning hangt na een energietransitie). Daarnaast wordt de woning gebruikt voor vergaderingen en werkzaamheden van de coöperatie. De woning is beschikbaar gesteld door de Woningstichting.

Binnenkort ontvangen de bewoners van de wijk een uitnodiging om een kijkje te komen nemen. We houden u op de hoogte!