Kent u ons ouderenproject al?

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2019 Kent u ons ouderenproject al?

Kent u ons ouderenproject al?

24 juni 2019

We hebben een ouderenproject waarbij we onze huurders van 65 jaar of ouder, wonend in een eengezinswoning de mogelijkheid bieden om met voorrang te verhuizen naar een gelijkvloerse woning. Waardoor ouderen langer, comfortabeler zelfstandig kunnen wonen. Hoe werkt het precies en wat zijn de voordelen? Leest u hier.

Label ouderenproject

Wat is het ouderenproject?
Ons ouderenproject is speciaal voor onze huurders van 65 jaar en ouder die wonen in een eengezinswoning en opzoek zijn naar een gelijkvloerse woning in Wageningen. Wij bieden deze huurders de mogelijkheid om met voorrang te verhuizen naar een woning met het label 'ouderenproject'. Dit met behoud van de huidige huurprijs bij een inkomen tot €38. 035. Hierbij geldt wel een minimale huurprijs van €424,44 exclusief servicekosten.

Hoe werkt het?
U maakt zelf een account aan bij www.huiswaarts.nu. Het registratienummer geeft u door aan onze ouderenmakelaar Jacqueline Annema. Voldoet u aan de voorwaarden? Dan regelt zij dat u met voorrang kunt reageren op woningen met het label ‘ ouderenproject’. Deze woningen herkent in huiswaarts aan bovenstaand label. U kunt nu een jaar lang met voorrang reageren op woningen die wij aanbieden met de label.

Vragen
Neem dan contact op met onze ouderenmakelaar Jacqueline Annema via telefoonnummer 0317 - 47 16 84 of stuur een e-mail naar ja@dewoningstichting.nl. Huurders die in aanmerking komen voor dit project hebben persoonlijk bericht hierover ontvangen. Heeft u geen bericht ontvangen maar heeft u wel interesse dan kunt u ook contact met haar opnemen.