Winnaar prijs Week van het Huren

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2020 Winnaar prijs Week van het Huren

Winnaar prijs Week van het Huren

16 november 2020

Tijdens de week van het huren begin oktober hebben wij samen en Idealis een prijsvraag uitgezet. Uit de reacties die binnen zijn gekomen, kwam een inwoner uit Wageningen als winnaar uit de bus. Afgelopen week ontving hij zijn prijs: een Zustainabox – een box met allerlei duurzame producten - ter waarde van 100 euro.

Prijswinnaar

Ieder jaar vindt de Week van het Huren plaats als initiatief van Aedes, de branchevereniging voor woningcorporaties. Dankzij de corona-maatregelen vond het plaats in afgeslankte vorm. Samen met Idealis heeft de Woningstichting daarom een advertorial in de Stad Wageningen geplaatst, met daarin de prijsvraag.

Ik wil graag een duurzamer huis, want…
Het duurzame karakter van de prijsvraag kwam dankzij de Week van de duurzaamheid, die samen viel met de Week van het huren. Inwoners van Wageningen werden gevraagd de zin af te maken: Ik wil graag een duurzamer huis, want… De winnaar maakte deze zin af met: ‘..Alleen een duurzaam huis, geeft onze toekomst een thuis.’

Idealis & de Woningstichting
De winnaar van de Zustainabox was erg blij met de zijn prijs. In zijn groene voortuin in de wijk Patrimonium in Wageningen kwamen Hellen Albers van Idealis en Gertrude Mulder van de Woningstichting om de prijs uit te reiken.