De Woningstichting is 100 jaar en trakteert!

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2020De Woningstichting is 100 jaar en trakteert!

De Woningstichting is 100 jaar en trakteert!

08 september 2020

16 februari 1920 werd woningbouwvereniging de Woningstichting officieel opgericht. 2020 stond dan ook in het teken van ons jubileum. Gezien de omstandigheden hebben we onze activiteiten geannuleerd. Maar we kunnen ons 100 jarig jubileum niet zomaar aan ons voorbij laten gaan. Daarom starten we deze week met het trakteren van al onze huurders.

Wie jarig is trakeert!

Willy Wonka
Als een ‘echte’ Willy Wonka gaan we onze huurders verrassen met een chocoladereep. Als u het boek of de film kent, weet u wat dat betekent.

Gouden wikkel! In een aantal repen zitten deze verstopt. Gouden wikkel betekent dat u winnaar bent van een leuke verrassing, maar wat precies blijft natuurlijk een verrassing.

Annelies deelt de eerste reep uit
Annelies Barnard, directeur bestuurder deelt vandaag de eerste reep uit. Dit is meteen het startsein voor deze leuke actie. De komende twee maanden gaan medewerkers van de Woningstichting huurders trakteren. Hierbij houden we natuurlijk rekening met de corona maatregels, maar als je jarig bent trakteer je en we komen graag samen thuis in uw buurt!

Bent u niet thuis? Geen probleem u ontvangt alsnog uw chocoladereep.