Nieuw ondernemingsplan: wat kunt u van ons verwachten?

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2021 Nieuw ondernemingsplan: wat kunt u van ons verwachten?

Nieuw ondernemingsplan: wat kunt u van ons verwachten?

08 september 2021

Met ons ondernemingsplan 2021-2025 gaan we ervoor om nog meer mensen een betaalbaar thuis te bieden in een fijne buurt. We hebben input van onze huurders, medewerkers, gemeente en andere netwerkpartners gebruikt om te komen tot dit nieuwe plan.

samenvatting: Een betaalbaar thuis in een fijne buurt

Als we in de afgelopen periode één ding hebben geleerd, is het dat gezondheid boven alles gaat en dat een woning veel meer is dan een dak boven je hoofd. Het is een thuis, een thuis dat we juist in deze tijd meer nodig hebben dan ooit. Voor het opstellen van het ondernemingsplan hebben we gesproken met huurders, gemeente en ander partners. We hebben op basis van deze input en onze eigen visie ons ondernemingsplan geschreven: 'Een betaalbaar thuis in een fijne buurt'.

We geven prioriteit aan die thema’s die voor de (toekomstige) huurders in Wageningen het allerbelangrijkste zijn. Voor ons is voor ‘meer mensen een thuis’ prioriteit nummer 1. We hebben het doel om in 2025 aan ten minste 175 meer huishoudens een betaalbaar thuis te bieden. Dit is één van de prioriteiten uit het nieuwe ondernemingsplan 2021 – 2025.

Meer weten?
Op de afbeelding is te zien wat onze prioriteiten en randvoorwaarden zijn om de komende jaren te werken aan onze missie: Samen thuis in de buurt.

Het hele ondernemingsplan leest u hier: 'Een betaalbaar thuis in een fijne buurt'.