Onderzoek naar woonwensen in Wageningen

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2017 Onderzoek naar woonwensen in Wageningen

Onderzoek naar woonwensen in Wageningen

06 maart 2017

In maart starten we een onderzoek om te kijken naar de wensen die (toekomstige) Wageningers hebben op het gebied van wonen. Via een mailing, Facebook en op verschillende plekken in de stad kunnen mensen een vragenlijst invullen. De vragen gaan onder andere over het type woningen waar mensen behoefte aan hebben, de waardering voor de buurten, duurzaamheid en participatie in de buurt. De resultaten gebruiken we om ons (toekomstig) woningbezit aan te laten sluiten bij de woonwensen van de inwoners van de stad.

logo dws

Bij deelname kans op een dinerbon!
De vragenlijsten versturen we per mail naar alle huurders van wie wij een e-mail adres hebben. In het woontrefpunt bij de Woningstichting en de in de buurthuizen in de stad leggen we de vragenlijst op papier neer, zodat bezoekers deze makkelijk in kunnen vullen. Ook Facebook zetten we in om zo veel mogelijk reacties te krijgen. Onder de deelnemers verloten we 10 dinerbonnen ter waarde van € 50,00!

Aansluitend bent u bewonersbijeenkomst
Na het verwerken van de resultaten gaan we de buurten in. We organiseren op verschillende plekken informatiebijeenkomsten om de resultaten en onze conclusies met inwoners van Wageningen te bespreken. Hiermee halen we nog meer informatie op over de woonwensen en kunnen wij onze woningen nog beter geschikt maken voor onze huurders.