Kerstbijeenkomst 2017

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2017 Kerstbijeenkomst 2017

Kerstbijeenkomst 2017

19 december 2017

Afgelopen maandag 18 december was de jaarlijkse kerstbijeenkomst voor de bewonerscommissies, agendacommissieleden en vrijwilligers. Jaarlijks bedankt de Woningstichting al haar vrijwilligers voor hun inzet in het afgelopen jaar.

Foto kerstbijeenkomst

Een kleine 100 vrijwilligers waren hierbij aanwezig. Na een kort welkom en terugblik over het jaar 2017, heeft interim directeur Wilfried Stribos afscheid genomen van de bewonerscommissieleden en vrijwilligers. Maar ook was het moment daar om onze nieuwe directeur bestuurder Annelies Barnard aan alle vrijwilligers voor te stellen.

Door de agendacommissie was er een leuke quiz georganiseerd, enthousiast werden de vragen door iedereen beantwoord. Vervolgens was er tijd voor een gezellig informeel samenzijn en was er een trommel sessie onder de enthousiaste leiding van Sampa Soekhram waar veel mensen met veel plezier aan deelnamen. De avond werd afgesloten met een heerlijk diner. Als bedankje kregen de vrijwilligers nog een kerstpresentje mee, waar ze lekker bij Brownies en Downies van kunnen genieten.

Kortom een zeer geslaagde en gezellige avond!!