Schrijf je in voor de workshop Grip op geld!

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2018 Schrijf je in voor de workshop Grip op geld!

Schrijf je in voor de workshop Grip op geld!

23 augustus 2018

Naar aanleiding van het succes van een paar jaar geleden vindt opnieuw de workshop Grip op geld plaats. De workshop gaat over slim omgaan met je geld, zodat je aan het einde van je geld geen stukje maand meer overhoudt. De workshop wordt in samenwerking met het Nibud georganiseerd door een aantal Wageningse organisaties.

uitnodiging workshop

Nieuw dit jaar is dat er als vervolg op de workshop een budgettraining wordt georganiseerd. Als je naar aanleiding van de workshop geïnteresseerd bent in meer informatie, training en verdieping, kun je je daarvoor aanmelden.

Samenwerking
De workshop en budgettraining zijn een samenwerking van verschillende Wageningse organisaties; Humanitas, de Woningstichting, Solidez en Isofa. Daarnaast verzorgt het Nibud gedeeltelijk het programma tijdens de workshop. Tijdens het programma komt onder andere aan bod hoe je omgaat met beginnende schulden en hoe je schulden kunt voorkomen. Daarnaast krijgen deelnemers een tegoedbon voor een Nibud agenda cadeau.

Wanneer, waar en hoe?
De workshop vindt plaats op maandag 24 september van 10 tot 11.30 uur en op donderdag 4 oktober van 19.30 tot 21 uur in de Buurtse Bocht, Buurtseweg 3 in Wageningen. Heeft u interesse en wilt u meer weten of zich opgeven? Dat kan via het Startpunt, via startpunt@wageningen.nl.