KWH Huurlabel behaald!

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2018 KWH Huurlabel behaald!

KWH Huurlabel behaald!

26 maart 2018

We hebben opnieuw het KWH Huurlabel gehaald. We zijn erg trots op dit resultaat en stellen het dan ook erg op prijs dat zoveel huurders meewerken aan de enquêtes. Bedankt hiervoor!

KWH score

Het KWH-Huurlabel staat voor het leveren van goede dienstverlening.  Wij vinden het belangrijk dat onze huurders tevreden zijn over onze dienstverlening, maar willen ook weten wat er nog beter kan. Uit het onderzoek  is gebleken dat wij op alle onderdelen boven de norm voor het keurmerk scoren. Dit betekent dat we op alle onderdelen minimaal een 7 hebben gescoord en dat minimaal 85% van de huurders tevreden is.

Het kan altijd beter!
Wij streven naar tevreden huurders en het maakt voor ons niet uit of de huurder er al jaren woont, nieuw of vertrekkend is. Betekent dit dat we niets meer hoeven te doen? Nee. KWH onderzoekt namelijk ieder jaar of de klanten tevreden zijn. En dus of we het keurmerk mogen behouden. Op deze manier weten we steeds wat we goed doen en wat er beter kan in de dienstverlening.

Meer tevreden huurders
Op deze manier hopen wij onze dienstverlening continue te verbeteren en streven we naar nog meer tevreden huurders!
Heeft u nog een idee of opmerking hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren? Dan horen wij dat uiteraard graag. Via dit formulier kunt u ons dat laten weten.