De brief met huuraanpassing ligt in uw bus

U bevindt zich hier: HomeOver onsNieuws2018 De brief met huuraanpassing ligt in uw bus

De brief met huuraanpassing ligt in uw bus

24 april 2018

Per 1 juli voeren wij de jaarlijkse huuraanpassing door. De huuraanpassing 2018 ligt tussen de 0 % en 4,5 % en is afhankelijk van het inkomen van de huurders en de prijs/kwaliteitsverhouding van de woning waar ze in wonen. In 2018 krijgen ruim 40% van onze huurders geen huuraanpassing! We hebben inmiddels al onze huurders via een brief geïnformeerd over hun huuraanpassing.

infographic huurverhoging 2018

In bovenstaand schema kunt u zien welke huuraanpassing voor u geldt en welke uitzonderingen er gelden. Kunt u het niet lezen? Download de infographic dan hier in het groot.

Tips & trucs in de huurkrant
Wilt u weten hoe u slim kunt besparen op uw woonlasten en wilt u meer weten over hoe anderen dat doen? Dat kunt u hier vinden in de huurkrant. Download 'm hier!

Huuraanpassing is tot stand gekomen na advies themawerkgroep huurverhoging
Voor het vaststellen van de huuraanpassing hebben we ook dit jaar advies gevraagd aan de themawerkgroep huurverhoging. Deze werkgroep bestaat uit een aantal huurders die met behulp van een adviseur een advies hebben samengesteld hierover. De adviesaanvraag treft u hier aan. Het advies van de themawerkgroep kunt u hier lezen.

Wilt u meer weten hierover?
Of heeft u een vraag over dit onderwerp? Neem dan gerust contact op met de afdeling Finance. U kunt hen bereiken via telefoonnummer 0800 - 0317 (keuze 2). Of u kunt een e-mail sturen naar financien@dewoningstichting.nl.