Hoe weet ik of een reparatie spoedeisend is?

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderHoe weet ik of een reparatie spoedeisend is?

Deel deze pagina op

Hoe weet ik of een reparatie spoedeisend is?

De volgende zaken zijn in ieder geval spoedeisend:

- Ernstige waterlekkage
- Gaslekkage
- Geen verwarming in de winter
- Ruitbreuk (mits u hiervoor bij ons verzekerd bent)
- Inbraakschade, waardoor u uw woning niet meer kunt afsluiten
- Algehele elektrastoringen
- Liftstoringen

U kunt ons telefonisch bereiken
Een spoedeisende reparatie kunt u melden via ons telefoonnummer 0800 - 0317.

Buiten kantoortijden
Buiten kantoortijden wordt u automatisch doorverbonden met de meldkamer. Zij zorgen ervoor dat uw melding op de juiste manier wordt afgehandeld.

 

 

Meer vragen

Alle veelgestelde vragen